Tillbaka i vardagen



Det är så himla roligt när man har varit på semester och kommer hem till snö och kyla när det egentligen borde vara vårsol och värme! Eh... not. Det är för i helvete helt jäkla sinnesrubbat att det var värsta snöstormen i morse! För en vecka sedan var det ju vår, men det verkar naturen helt ha glömt av. Ok, nu vill jag bara påpeka att jag VET att det kan snöa en bra bit in på året (aprilväder, you know) men när våren har varit här och sedan vänt känns det inte helt rättvist.

Inte konstigt att jag längtar bort igen. Skulle någon komma och säga att de bjuckar på en resa till valfritt varmt ställe (eller kyligare ställe funkar också, jag är inte så knusslig, för det är ju trevligt att bara komma iväg från alla invanda mönster) skulle jag inte tacka nej. Å andra sidan är det bara 53 dagar kvar innan det är dags att sätta sig på planet till New York. Awesome!

Men för att fokusera på nuet och inte på 53 dagar framåt i tiden. Det känns som måndag men det är tisdag. Hur underbart!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0