The Adjustment Bureau

Jag såg The Adjustment Bureau i helgen. En kortfattad sammanfattning är att det mesta vi människor gör i livet följer en förutbestämd plan, och om något oförutsett som absolut inte får hända skulle ske av en slump, då ser The Chairman (aka Gud) till att hans medhjälpare som jobbar nere på jorden rättar till det.

Jag hade lite högre förväntningar på den här filmen, men den var inte på något sätt dålig. Det är ett intressant ämne, som jag ofta funderar över själv. Finns det en utstakad plan för oss eller styr man själv över sin framtid? Det här var underhållning för stunden men ingenting som jag kommer att se igen. Vill man se Matt Damon rekommenderar jag valfri Bourne- film eller Will Hunting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0