Första fredagen i maj



Åh, en lättnadens sten har fallit fråm mina axlar. Hittade kvittot på New York- resan sparad på min dator, och när jag väl hade det gick det utmärkt att få resebyrån att skicka dokumenten till min mail istället för till Alex. Nu måste vi bara se till att vi har fyllt i alla dokument som måste fyllas i för att vi ska få komma in i landet. Ett jäkla krångel det där.  Vi får fixa det i kväll. När det är avklarat kan jag slappna av på riktigt och lägga fokus på att fixa en adapter, en kameraväska och packa. 

Annars är det rätt trevligt att det är fredag. Den här dagen bjuder dessutom på lite arbetsuppgifter som inte enbart innebär att sitta framför datorn, och då går dagen än fortare. I kväll är planen att vi ska till Grönan och se LMFAO spela. Det har dock flaggats för regn, och blir det så kan jag lika gärna skita i konserten. Men är det uppehåll är det ju trevligt på Grönan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0