Gäspa mig igenom dagen



Den här bilden. Det ser ut som om jag snyltar mig in i Jedwards Eurovisionnummer med de där vattenstrålarna som sprutar i bakgrunden. Oh, I wish.

Fy satan i helvete, vilken jädra skitnatt jag har haft. Ok, jag har haft värre nätter, men det var långt ifrån en fridfull natt. Kattskrället har skrikit och härjat och pockat på uppmärksamhet nästan oavbrutet, och så fort jag lyckades somna om var hon där och skrek igen. Till slut kastade jag ut henne från sovrummet och stängde dörren (så skönt att kunna göra det). Tråkigt nog är inte dörren ljudisolerad överhuvudtaget, och hon gjorde flera försök att krafsa sig igenom den, men man slapp åtminstone ha henne skrikandes precis i örat.

Utvilad är med andra ord det sista jag är i dag, vilket inte är helt optimalt med tanke på att jag behövde sömn efter gårdagens zombieliknande tillstånd. Men en liten köpekaffe har i alla fall fått mig att kunna stå, gå och sitta upprätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0