Hello Tuesday



Det känns helt fantastiskt att faktiskt ha sovit hela åtta timmar i natt. Mycket välbehövligt, även om jag helst hade sovit ytterligare ett par timmar. Men åtta timmar är åtminstone mer än de sex- sju timmar som jag vanligtvis får, och därmed får jag anse mig vara relativt nöjd ändå. Drömde dock konstiga saker, som att min mamma var gravid och jag skulle få ett sladd- syskon. Knasigt.

Lite köpekaffe på det, och jag hoppas på att jag ska kunna hålla ögonen öppna hela dagen. 'Cause I know I need it. Har insett att jag har väldigt mycket som måste fixas innan jag sticker på semester, och ska jag hinna med allt måste jag speeda upp lite. Stress, stress, stress.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0