Humörsvängningar



Jaha, säg den bra dag som inte går över till platt fall mot marken. Ok, jag ska kanske inte överdriva, men i dag är jag inte alls lika peppad på livet som jag var igår. Hade en dålig natt, sov oroligt och känner mig inte alls så utvilad som jag hade önskat. Har dessutom lite ont i huvudet, och jag kan inte annat göra än att hålla en tumme och hoppas att jag inte blir sjuk. Men när sambon är risig går det inte så bra att försöka undvika att bli smittad.

Tiden släpar sig dessutom förbi och om jag fick gå på känsla så skulle jag gissa att klockan var åtminstone två timmar mer än vad den är. Det kommer att bli en lång, lång dag. Tur att det redan är torsdag i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0