Måndag 7 Maj 2012



Måndag den 7 maj. Ingen bra dag men jag försöker sysselsätta mig med mycket arbete och andra saker som distraherar. Tänkte till exempel äta lunch med mina kollegor uppe på takterrassen i dag. Det har inte hänt sedan förra sommaren, så det är väl på tiden. Och så länge det är lika varmt ute som det ser ut att vara genom fönstret så är jag nöjd.

En bra sak är att vi åker till New York på lördag. Fem arbetsdagar och sedan är det en veckas semester i det förlovade landet i väst. Har fortfarande inte fått arslet ur vagnen och köpt vare sig adapter eller kameraväska, men jag har ju några dagar på mig. Kanske borde skriva en riktig lista på saker som måste fixas och saker som ska tas med, så att jag inte glömmer något. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0