Michael Kors

Vi besökte outletbutiken Century 21 när vi var i New York, och även om jag inte hittade så jättemycket av intresse där så kom jag ändå hem med bland annat en plånbok. Jag är ju inte så mycket för designerprylar, mest för att det är så vansinnigt dyrt och jag shoppar hellre mycket och billigt än få saker och dyrt. Men för en gångs skull struntade jag i det där tänket, och fyndade en snygg pluska från Michael Kors.

Pris i vanlig butik:158 dollar = ca 1150 kronor.
Pris på outlet: 79, 97 dollar = ca 580 kronor.
Sparade pengar: 78, 03 dollar = 570 kronor.

Halva priset tyckte jag väl att den kunde få vara värd. Och nu har jag ingen koll, men jag kan tänka mig att den skulle kosta ännu mer än 1150 kronor om jag köpte den i Sverige. Så jag är helt klart nöjd.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0