Tunga ögonlock



Jag är så vansinnigt trött att jag knappt vet vad jag heter. Lite konstigt med tanke på att jag ändå har en natt med bra sömn i ryggen. Men av någon anledning har tröttheten slagit till i alla fall, och i eftermiddags kunde jag knappt hålla ögonen öppna på jobbet. Inte blev det bättre av att behöva handla på vägen hem och sedan laga mat samtidigt som det skulle springas upp och ner till tvättstugan. Och mer än så har jag inte hunnit med.

Så för en gångs skull tänker jag krypa ner under täcket redan nu. Då blir det minst trekvarts extra sömn, och en kaffe på det i morgon bitti borde väl förhoppningsvis göra susen. Och funkar inte det ligger jag pyrt till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0