Bra vs Dåligt just nu

 
Bra
  • Jag halvligger hemma i soffan och är rätt nöjd över att tisdagens arbetspass är slut.
  • Åt ägg med kaviar och finncrisp till middag och tycker fortfarande att det är lika gott.
  • Kände mig helt utsvulten på näring när jag gick från jobbet. Vilket inte är bra, men efter att ha smugit runt både lussebullshyllan och godishyllan i mataffären bestämde jag mig för att det inte var värt det. Bra beslut.
 
Dåligt
  • Alex är och tränar och efter det skulle han äta med en kompis, så han kommer inte hem än på ett tag.
  • Jag vågar inte se ett avsnitt av American Horror Story så länge jag är ensam hemma.
  • Har fått på tok för lite sömn de senaste dagarna, och det börjar märkas. Orkade knappt hålla ögonen öppna på jobbet sista timmen, och jag har ingen riktig ork i kroppen.
  • Det är alldeles för många dagar kvar till helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0