Det nalkas julfest

 
I morgon är det dags för julfest med jobbet. Förra året såg det tydligen ut så här. Stiligt.
 
Tyvärr känner jag inte den där julfest- peppen. Det lockar betydligt mer att åka direkt hem efter jobbet och sova några timmar på soffan. Åh, jag är så jädra wild and crazy! Jag menar, se bara på bilden ovan...
 
Aja. Jag har ju hela morgondagen på mig att ladda. Och det ska tydligen vara ett litet pre- party hemma hos en kollega, vilket jag faktiskt ser fram emot.
 
Och nu ska jag ta och hoppa in i duschen och trolla bort det där flottiga håret som inte blivit tvättat sedan i måndags hos frisören. För man vill ju trots allt vara lite fin när det är fest.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0