Ett hem för mina skor

Köpte en skohylla på nätet för hundra år sedan, och efter att ha blivit försenad i omgångar har den nu äntligen kommit fram. Så denna lördag har hittills tillbringats med att få upp skor på den och städa i övriga förrådet. Jag vet, visst låter det som den roligaste sysselsättningen ever? Speciellt på en lördag.
 
På plussidan är att resultatet blev bra. Nu ser jag mina sommarskor, och kan varje morgon enkelt plocka fram det paret jag vill använda. Det gick inte tidigare när allt låg i skokartonger.
Det negativa är att jag tror att jag har blivit lurad. Enligt informationen (och de bilder jag sett på hyllan) skulle det få plats tre par skor på varje plan. Det får plats två och ett halvt par. Och SÅ stora fötter har jag faktiskt inte.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik

Tusen tack! :D Haha ja eller hur!! jag har en som ser ut att hoppa längdhopp också, får lägga upp den sen haha! :D

2012-11-10 @ 16:21:16
URL: http://penajs.spotlife.se
Postat av: cassie

inte lite skor duh!
Fast jag ska nog inte säga nått ;)

2012-11-11 @ 13:42:20
URL: http://chai.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0