Godissug

 
 
Av någon underlig anledning fick jag ett enormt godissug efter lunchen i dag. Hela kroppen skrek efter choklad och sura döskallar, och hade inte alls någon lust att förstå varför hjärnan tyckte att det var en dålig idé.
 
Ska jag vara riktigt ärlig var jag bra nära på att smita iväg till Hemköp och köpa en liten påse lösgodis, men jag hejdade de tankarna i tid. Mest för att jag vet att det inte finns några sura döskallar på Hemköp, och regeln för godisköp säger att jag bara får köpa det jag faktiskt vill ha. De få gånger jag faktiskt får köpa godis, vill säga.
 
Det värsta suget har nu släppt, men jag känner hur det ligger och ruvar någonstans i bakgrunden, redo att sätta in en ny stöt när jag som minst anar det. Inte ok. Så hur gör jag för att jaga bort det?
 
 

Kommentarer
Postat av: Melina

Tack snälla!

Köpte det för förra året tror jag :/ Men det kanske finns liknande i butik!

2012-11-14 @ 18:40:24
URL: http://stenso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0