Hårprodukter

 
Förr köpte jag alltid det billigaste schampot och det billigaste balsamet. Femton kronor flaskan, och sedan tog det slut innan jag knappt hann blinka. Och inte mådde håret bra av det heller.
 
Sedan några år tillbaka använder jag i stort sett bara bra produkter när det kommer till tvätt av mitt hår. Helst stora förpackningar som räcker oförskämt länge. Enlitersflaskorna är helt underbara, och det är en befrielse att inte behöva oroa sig över att schampot är slut varje gång man hoppar in i duschen.
 
Den här gången ska jag testa schampo och balsam ur Matrix- serien. Beställde via Beautyplanet igår, och redan i dag fanns paketet att hämta ut. Snacka om snabb leverans! Slängde in en hårinpackning också när jag ändå höll på, för nu jädrar ska jag sköta om mitt hår.
 
Bra pris var det också. Halva priset på Matrix- produkterna jämfört med i butik, och även bra rabatt på inpackningen. Sånt gillar vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0