Helgplaner

 
Fredag! Så underbart välkommet. Och att jag dessutom redan är hemma sedan länge är ännu bättre. Helgen har börjat!
 
Så vad bjuder denna helg på? Låt mig punkta upp'et.
 
  • Troligtvis bio i kväll. Min karl vill hemskt gärna se den där franska filmen om vänskapen mellan en rullstolsbunden man och hans assistent. Jag har mest hört positivt om den, men den intresserar mig inte riktigt (finns ju minst tre andra filmer jag hellre ser just nu). Men om pojkvännen betalar så är jag väl inte den som tackar nej.
  • I morgon måste lägenheten städas. Det blir nog helgens roligaste stund. Om man tycker om att städa. Det gör jag ju i och för sig inte.
  • På kvällen ska jag till de västra förorterna och spana in Linneas nya lya. Och äta middag. Och dricka lite öl. Och ha en allmänt trevlig kväll med tre andra brudar.
  • På söndag ska Alex byta däck på sin mamma bil. Sedan inbillar jag mig att vi ska hitta på något mysigt, som till exempel dricka varm choklad på något mysigt café i Gamla Stan eller gå hand i hand och spana på djuren på Skansen. Men det finns väl en risk för att det blir en dejt med datorn istället.
  • Kanske blir det ingenting av ovanstående. Kanske måste jag åka in till sjukan, för nu har jag så där ont i benet igen och jag blir inte förvånad om det är en blodpropp. Inbillar mig att det känns ungefär så här. // Mvh Hypokondriker- Helena
 
Sååå. Det var väl bara det jag ville. Nu vet ni.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova vårdcentralen

2012-11-09 @ 18:32:19
Postat av: ellinor

Jag måste bara fråga, var får du inspiration från till bloggen? :-) Kram

2012-11-09 @ 23:18:47
URL: http://ellinorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0