Ladies Night

 
Jag vet inte vad som hände igår, men av någon anledning glömde jag helt bort det där med att fota. Den här bilden är det enda beviset att vi faktiskt var på Friends Arena igår.
 
För igår var det Ladies Night.
 
Vi började med lite thaimat och chokladkaka hemma hos mig innan vi förflyttade oss till den nya nationalarenan. Det var ett maffigt bygge, men ett stort minus för att den låg så långt från pendelstationen. Men showen var bra och det var stundtals riktigt röjigt bland de tiotusen kvinnorna som utgjorde publiken. En av höjdpunkten var när alla sjöng Magnus Ugglas Kung i baren a capella, vilket drag!
 
Efter showen slängde vi oss in i en taxi och åkte till Golden Hits, där det bjöds på dans hela natten. Och när jag kom hem fylleåt jag lite thaimat som blivit över. Det var med andra svårt att inte ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0