Nej, det är inte så himla roligt hela tiden

 
Några anledningar till att den här dagen inte är så jädra rolig:
  • Alex har lånat min första Game of Thrones- bok och blivit helt fast. Om det är något som platsar på den här listan? Bortsett från att jag gillar att han konstant sitter med näsan i den där boken- JA! Eftersom vi enbart har en taklampa i vsovrummet och han låg och läste halva natten när jag försökte sova. Har ni försökt sova när det är alldeles ljust i sovrummet? Det går inte om man inte är vansinnigt trött.
  • Hela Stockholm är inbäddat i ett grått molnhölje som dessutom ger ifrån sig enorma mängder regn.
  • Jag var på jobbet kl 07:12 i morse. Det enda positiva med det är att jag kan gå hem kl 16:12 om jag vill. Jag planerar att flexa ut 16:20, på ett ungefär.
  • Min matlåda kommer inte att göra mig mätt någon längre stund. Grattis.
  • Känner mig nästan lite febrig. Det är inte alls bra. Att bli sjuk är det sista jag har lust med.
  • Har så mycket att göra på jobbet att jag blir trött bara av att tänka på det.
  • Kan inte riktigt bestämma mig för vad vi ska äta till middag i dag. Inser att jag måste svänga förbi mataffären, men inspirationen är just nu lika med noll.
  • Kvällen kommer mestadels tillbringas i tvättstugan. Roligare kan man ju ha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0