Slut på måndag

 
Roliga dagar går alltid alldeles för snabbt. Precis så är det, inga undantag finns.
 
Det har varit himmelriket att vara ledig i dag. Inte lika roligt att behöva gå till jobbet igen i morgon. Men det är bara att bita ihop, antar jag, och glädjas åt att det är en kort arbetsvecka för min del.
 
För en gångs skull tror jag att jag ska ta och krypa ner under täcket redan nu. Är på vippen att somna när som helst, och jag vet att om jag så lite som blundar en sekund för mycket kommer Alex vara där och tjata om att jag borde gå och lägga mig. Så jag kanske ska förekomma honom på den punkten. För första gången någonsin.
 
Så hej då Macken, vi ses imörrn.
 
 

Kommentarer
Postat av: william

fin bild:)

2012-11-26 @ 22:21:37
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Rebecca Önhult - Fotografi

Ja vad kul att det kanske kan vara till hjälp!:)

2012-11-27 @ 08:40:54
URL: http://rebeccaonhults.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0