Ut på äventyr

 
Snart är det dags för mig att åka iväg och utforska, för mig, okänd mark ute i Stockholms västra förorter. Och äta massa god mat och dricka massa god dryck och bara umgås med fina vänner.
 
Som ni kan se är jag taggad. Trots att jag när jag öppnade garderoben insåg att jag inte hade någonting kul att ha på mig. Det är ett sånt där problem som dyker upp med jämna mellanrum. Det spelar ingen roll hur överfulla garderoberna än må vara, det finns ändå I.N.G.E.N.T.I.N.G. att ha på sig. Och hittar man mot förmodan något som känns ok, sitter det inte bra när man väl fått på sig det.
 
Så. Det får bli en väl beprövad gammal trasa som får äran att täcka min hud i kväll. Men det ska väl gå bra det med. Piffar upp outfiten med några sprut för mycket av min fantastiska parfym från Victorias Secret, då tänker ingen på att de har sett den här klänningen tusen gånger förut utan fokuserar bara på att jag doftar som om jag tillbringat den senaste veckan i ett parfymeri.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0