Winter Wonderland

 
Vintern har kommit till Stockholm på riktigt. Ett par veckor för tidigt för min smak, men ändå lite mysigt. Det hade dock varit ännu mysigare om jag hade haft en vettig vinterjacka som faktiskt värmer när det är minusgrader ute. Och om jag hade dragit på mig vinterskorna imorse istället för de höstiga kilklackarna.
 
Och även om jag känner mig trött, sliten och lite sjuk så hade jag varit ganska så nöjd med tillvaron just nu om jag bara hade haft en rejäl mugg glögg i ena handen och en lussebulle i den andra.
 
Men nu har jag varken glögg eller lussebulle. Däremot rejäla påsar under ögonen. Grattis till mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

visst är dom! och åh, härligt med snö ju :)

2012-11-29 @ 11:52:00
URL: http://mixband.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0