Breaking Bad i kvarteret Muffen

 
Det har varit lite tyst här inne i dag. Och det är inte för att jag skäms över det där som hände imorse och försöker gömma mig för omvärlden. Nej, jag antar att ingen av er som läser detta var med på bussen och såg mig göra årets vurpa.
 
Hela kvällen har ägnats åt lite kvalitetstid med min karl. Vi har sett de tre första avsnitten av Breaking Bad, och jag tror att vi kan ha en ny favoritserie på g. Den var vansinnigt bra- och otippat rolig.
 
Nu väntar sängen. Vi höres i morgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Att ha en serie att följa är i ett förhållande A och O. Låt mig rekommendera The Wire. Men den kanske du redan sett? Och Damages såklart.

2012-10-24 @ 06:13:26
URL: http://babolaten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0