Efter dans kommer kebab

 
Det är fascinerande det där hur en värdelös dag kan förvandlas till något väldigt roligt så fort man anländer till buggkursen. Det är jag tacksam över.
 
Jag gör små framsteg varje måndag, och den där högersnurren som från början var omöjlig har nu visat sig vara inte alls så svår som jag först trodde. Nu ligger de svåraste momenten i den sista dansen för kvällen, när vi får välja fritt bland alla snurrar vi lärt oss och göra egna kombinationer. Det är lite knöligt att veta vilken snurr karlarna har tänkt sig att man ska göra när de för, och framför allt svårt att komma ihåg hur snurren går. Men det ger sig väl förhoppningsvis det med, med lite övning.
 
Och som sig bör avslutar vi denna måndag fint med en kebabrulle. Fast jag vet att jag inte borde. Så jädra illa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0