En helt vanlig måndag- i någon annans liv, men nu även i mitt

 
Det är måndag, klockan är snart 10 och JAG ÄR INTE PÅ JOBBET!
 
Blev det förvirrat nu? Då ska jag förklara. Jag har semester i dag. Semester på en helt vanlig måndag utan att jag ska göra någonting särskilt. Så kan det gå när man har dagar som man måste ta ut. Men jag klagar inte, för det vore ju för jädra dumt.
 
Det var SÅ SKÖNT att få vara den som låg kvar i sängen i morse. I halvsovande tillstånd betrakta Alex morgonrutiner på avstånd och bara njuta av att få ligga kvar under det varma täcket precis hur länge jag ville. Nu gick jag ju i och för sig upp en halvtimme efter honom eftersom jag inte vill slösa bort hela dagen, men jag kännerm ig utvilad.
 
Så, på agendan i dag:
 
  • Äta frukost - check.
  • Ut på en liten promenad. Den måtse vara längre än en timme.
  • Svänga förbi valfri affär på vägen hem.
  • Duscha och tvätta håret.
  • Plocka ur diskmaskinen.
  • Slappa i soffan.
  • Bugga i kväll.

 

Varför kan inte alla måndagar se ut så?
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det var det verkligen så testa ;)

2012-10-22 @ 13:10:33
URL: http://www.impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0