Hjälp mig!

 
Så har vi hoppat på måndagståget igen. Och den här veckan är det dessutom fullt upp mest hela tiden, förstår inte hur det kan ha blivit så. Tur att det mest är roliga saker som står på schemat, bortsett från morgondagens tvättid.
 
Har en grej som jag skulle behöva hjälp med. Vi ska på Halloweenfest på fredag, och jag har lite halvpanik över att jag ännu inte införskaffat några utklädningsattiraljer. Kan inte komma på en enda sak jag vill klä ut mig till, trots att jag vanligtvis älskar maskerader. Tror att det beror på att jag fick veta detta i fredags, vilket i min värld är på tok för tätt inpå för att min kreativitet ska kunna flöda problemfritt. Så jag undrar nu om någon har något superbra förslag på vad jag och min karl kan klä ut oss till. Alla förslag mottages tacksamt.
 
Obs! Marge Simpson och Superman har vi redan bockat av på vår lista.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0