Lägesrapport

 
Jag fick ett sms från Alex. Han hade tydligen AW med sina kollegor i dag, men i vanlig ordning hade han helt glömt bort det. Det är därför han brukar tala om sådana saker för mig, så att jag kan påminna honom när det börjar närma sig. Ett system som funkar bra, bortsett från när han glömmer bort att informera mig. Som nu.
 
Så. Nu tänker jag äta upp hans tortellini och se på någon bra serie (nej, har fortfarande inte vågat se Sons of Anarchy säsong 5) i väntan på att han ska dyka upp här hemma. Har jag tur så blir han väldigt sen och därmed blir den där joggingturen som han efterlysta inställd. Utan att det är mitt fel. Mycket bra planerat i såna fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0