Saturday Night

 
Gårdagen blev helt annorlunda jämfört med hur jag hade tänkt. På ett bra sätt. Istället för en kväll i soffan med min dator, karl och kanske någon bra film eller serie drog Alex med sig Marielle och David hit (han hade hängt med dem halva dagen). De köpte med sig mat från kolgrillen i centrum, och efter att ha mölat i oss den blev det sällskapsspel för hela slanten.
 
Först ett evighetslångt parti av UNO. Det gick bra för mig till en början, men sedan rasade allt samman och jag blev näst sist. Förstår fortfarande inte hur det kunde hända.
Sedan två omgångar Cluedo (bästa spelet EVER). Och tänk, inte fick jag vinna där heller, men första rundan hade jag åtminstone listat ut alla ledtrådar. Andra rundan gick sämre, men var rolig ändå.
 
Lördagen blev med andra ord så himla mycket bättre än vad jag trodde att den skulle bli. Härligt! Och matbilden här ovan är för övrigt den enda bilden jag knäppte på hela kvällen. Var på tok för fokuserad på att försöka vinna för att komma ihåg att plocka fram kameran.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0