Sjukdom, nej tack

 
Den här dagen går från skit till bättre.
 
Fick en akut jag måste spy nu- känsla på tunnelbanan imorse, och jag var tvungen att trycka i mig både yoghurt och massa frukt för att den skulle försvinna. Känner mig fortfarande lite snurrig i huvudet, men jag mår åtminstone inte illa på det där hemska sättet.
 
Trött som satan är jag också, vilket kanske inte är helt ologiskt med tanke på att jag sov någon timme för lite, men jag borde väl inte vara så trött att jag knappt orkar lyfta fingrarna när jag skriver på tangentbordet. Kanske har jag åkt på någon av alla höstsjukdomar som härjar nu. Kanske håller jag på att bli suk på riktigt. Hemska tanke.
 
Ska göra mitt bästa för att mota bort luddigheten i huvudet, för det där med att vara sjuk låter alldeles för otrevligt för att jag ska låta det tränga in i min redan så spruckna tillvaro. Så. Dags att hämta ännu en kopp rykande hett te.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0