That Thing You Do

Dagens bästa låttips: The Wonders - That Thing You Do
 
Den här låten hör ihop med filmen med samma namn. Filmen handlar om ett kompisgäng som har ett band. De skriver en hitlåt, får skivkontrakt och börjar turnera USA runt. Men bandmedlemmarna vill olika saker och snart uppstår det slitningar mellan dem.
 
Jag kan verkligen rekommendera den här filmen, och jag förstår inte varför den inte blev mer uppmärksammad när den kom. Det är en sådan där film jag kan se om och om igen utan att tröttna. Och låten! Låten som de får en hit med! Jag är helt såld, och den är lika bra i dag som första gången jag hörde den för över tio år sedan.
 
Sitter här i min soffa och sittdansar som en galning samtidigt som jag skriver det här inlägget. Tur att ingen ser mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0