Tre år med dig

 
I dag är det tre år sedan jag och Alex träffades första gången. Eller, ja ska man vara helt korrekt hade vi sett varandra redan på nyårsafton, men då pratade vi knappt med varandra. Vi dansade lite men jag la honom inte direkt på minnet mer än att jag visste att någon svängt runt med mig i en mycket bestämd salsa. Ledsen, baby, men det är sanningen.
 
I alla fall. 10 oktober 2009 träffades vi "på riktigt", men det klickade egentligen inte till förrän sex dagar senare på vår första officiella dejt. Men då klickade det å andra sidan rejält.
 
Jag är vansinnigt glad över att få ha dig i mitt liv, Alex. Även om jag gnäller på dig ibland och tjatar tills du får skavsår i öronen, så älskar jag dig så mycket att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen. Vi har något fint.
Men nu tycker jag att du ska komma hem så att vi kan äta den där entrecoten någon gång! Jag börjar bli för jädra hungrig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0