Då blir det ingen sömn i natt, då

 
Efter en rent utsagt helvetisk dag på jobbet (som i och för sig blev lite bättre när jag tryckte i mig en Citodon mot den förbannade mensvärken som härjade i min arma livmoder) gjorde jag ett stopp i stan på vägen hem. En liten fikadejt med Helene och Linnea fick det bli.
 
Efter att ha velat både fram och tillbaka sisådär femhundrasjuttioåtta gånger bestämde jag mig för att dricka kaffe. Klockan 17:30. När jag VET att jag inte kan dricka kaffe på kvällen, för då blir det problem att sova. Jag vet fortfarande inte varför jag bestämde mig för just kaffe, men något sorts hjärnsläpp måste jag helt klart ha fått.
 
Grattis till mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0