Elizabeth Arden Double Density Mascara

 
När det kommer till mascara brukar jag alltid hålla mig till MaxFactor Masterpiece Mascara. Det är en bra mascara som inte kladdar runt ögonen till ett bra pris, vilket passar mig perfekt.
 
Så tjongade det plötsligt till på Let's Deal och det dök upp ett så bra erbjudande att jag inte kunde motstå. En mascara från Elizabeth Arden för endast 99 kronor, istället för 275 kronor. Några klick senare var den på väg hem till mig, och det ska bli väldigt intressant att se vad den kan göra för mina fransar.
 
Åh, jag älskar att fynda!
 
Erbjudandet gäller fram till midnatt, så vill du också fynda kan du klicka dig in HÄR.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0