Gräsänka

 
Dagen började alldeles strålande med att jag försov mig och vaknade samma tid som min arbetsdag börjar. Stress, stress, stress och en timme sen stövlade jag in på jobbet strax efter kl 9.
 
Jag måste ha varit väldigt trött. Eller så tyckte jag bara att det var så skönt att ha hela sängen för mig själv. Alex åkte nämligen iväg i taxi strax efter kl 4 i morse, med destination Arlanda och senare London. Så nu blir det fest hela helgen!
 
Nej. Det blir inte alls fest. Det blir nog inte ens en endaste liten öl om jag känner mig själv rätt. Jag har ingenting planerat och jag tänker inte anstränga mig för att ändra på det. Den här helgen ska jag bara slappa och ta det lugnt och försöka vila upp mig. Det behövs ju uppenbarligen med tanke på mina svårigheter att ta mig upp ur sängen i dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0