Joggingrunda i höstsolen

 
Det där med träning har fallit lite i skymundan på sista tiden. Jag har alltid storslagna planer i teorin, men jag är vansinnigt dålig på att faktiskt sjösätta dem. Därför var det rätt skönt när min karl faktiskt tvingade ut mig på den där joggingrundan i dag.
 
Vi sprang den vanliga rundan på tre kilometer, och efter det var jag rätt mör i kroppen. Hade dessutom redan träningsvärk i rumpan efter gårdagens ridpass, så jag kan inte påstå att det var en helt angenäm upplevelse. Men nu efteråt känner jag mig duktig och stolt, och det är härligt att det är den känslan jag bär med mig.
 
Fast jag vete fan om det är ett bra tecken att jag nästan började lipa när Loreen började sjunga i hörlurarna, och det bara för att jag drabbades av den där insikten att vi faktiskt vann Eurovision. Vi vann Eurovision!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0