Kräftskiva

Igår var vi hemma hos Cathrine och Jonas på kräftskiva. Mycket trevligt, men jag blev tyvärr lite för mätt efter att ha tryckt i mig ett kilo kräftor (Alex åt en och lämnade resten till mig), tre sorters paj med tillhörande sallad, en hembakad brödbit, två bitar efterrättstårta, vindruvor, godis och en jädra massa popcorn. Och så blev jag onykter också efter att ha hällt i mig massa smultronvin, som visade sig vara femtonprocentigt.
 
Så. I dag är jag lite bakis. Inte på grund av maten förstås, vinet är boven. Funderar lite på om man ska ta och unna sig en pizza. Fast det kanske blir svårt att övertala Alex om det eftersom han åt det i går. Alex som för övrigt ligger och sover fortfarande.
 
Och jag tror itne att jag tog en enda bra bild igår. Men jag bjussar här på några ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0