Kul tisdag. Verkligen.

 
Jag tillbringade min morgon i tandläkarstolen. Inte för att jag ville, utan för att jag var tvungen att laga en tandjävel. Men jag börjar fundera på om tandläkaren lyckades borra sönder mig så att en del av hjärnan rann ut, för det känns som att någonting saknas där uppe. Är så trött att det svider i hela huvudet och jag kan inte för mitt liv förstå hur jag ska klara av att jobba ytterligare fem timmar.
 
Även om kvällen ligger vansinngit långt borta just nu har jag faktiskt en plan för den. Äta något gott (som jag nog för äta i min ensamhet eftersom min karl ska träffa en kompis), ut och jogga och avslutningsvis se sista avsnittet på säsong tre av Sons of Anarchy. Fast med tanke på hur mitt huvud mår så skulle jag bli imponerad om jag lyckas göra någonting annat än att tokdäcka så fort jag kommer innanför dörren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0