Kvällen i punkter

Här sitter jag alldeles själv och ugglar. Alex jobbar över för andra kvällen i rad, och jag misstänker att han kommer att bli sen. Tråååkigt.
 
Men vad har jag haft för mig sedan jag blev utsläppt från jobbet? Vi tar väl och punktar upp'et.
 
  • Shoppat en mascara och ett halsband på H&M. Ett dyrt jädra halsband, 179 kronor skulle de ha för det, men jag hoppas att jag kommer tycka att det var värt pengarna.
  • Shoppat fem bh:ar på KappAhl. Galet, I know. Men de har en kampanj just nu då ALLA bh:ar kostar ynka 99 kronor. TIPS!
  • Snabbt plockat på mig det jag skulle ha inne på Willys. Ja, inte plocka på som i snatta, utan handla.
  • Gått uppför alla trappor här hemma då hissen fick för sig att strejka när jag ville åka upp till fjärde våningen. Fy fan.
  • Surfat runt på the internet.
  • Fick ett sånt vansinnigt sug efter Marabou schweizernöt (som ju ligger och gömmer sig i skafferiet). Försökte bota detta genom att äta sallad med balsamvinäger och fetaost. Hoppas på att sötsuget ska dämpas av allt det beska.
  • Strykt kragen på min nya trenchcoat.... Näää, skoja! Det borde jag väl göra, men vete fan om jag orkar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0