Nästa superstjärna

Jag har en ny karriär i siktet på min kikare. Äntligen tar jag steget ut ur min comfort zone och gör succé som artist. För inte kan jag se hur det skulle kunna bli något annat än succé.
 
Skriver ju mina låtar själv, va. Och här kommer ett smakprov på texten från min första singel.
 
99 Problems but a bitch ain't one
If you having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
Hit me
 
............
 
.............................
 
........................................
 
Amen vad fasen! Ok då. Ni genomskådade mig. Det är väl inte jag som har skrivit den låten. Och jag kanske inte alls ska bli artist.
 
Meeen... det hade kunnat vara sant... Eller? Inte?
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0