Plan

 
Jag vet att jag tjatar om det varje fredag , men veckorna rullar verkligen på fort. Vips har fem arbetsdagar försvunnit och det är helg igen. Tråkigt nog försvinner helgen minst lika fort, men har man tur har man hunnit med att göra något vettigt på den korta tiden.
 
För min del bjuder denna fredag på en biodejt med min karl. Det vet jag, för jag har redan köpt biljetter och kollat vilken buss jag måste ta för att hinna i tid för att gå på toa och köpa popcorn innan filmen börjar. Ingen möjlighet att ångra sig och stanna hemma, med andra ord.
 
Resten av helgen är, bortsett från lördagens ridlektion, helt blank och oplanerad. Tror nästan jag måste ändra på det. För det låter tråkigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0