Sömnproblem

 
Efter att ha blivit tipsad av min faster har jag laddat ner en ny app till mobilen. Den kontrollerar kvaliteten på sömnen, och spelar även in om man pratar i sömnen.
 
Jag har ju haft sömnproblem under en längre tid, där jag vaknar flertalet gånger varje natt och vänder och vrider på mig. Jag kan inte minnas senast jag sov en hel natt utan att vakna. Därför var det väldigt intressant att nu i morse se nattens resultat av min sömn.
 
Och det var väl inte något jätteroligt resultat. Om jag förstår diagrammet rätt så har jag i stort sett vaknat sex gånger, och däremellan har jag inte direkt sovit som en klubbat säl.
 
Förhoppningsvis kan denna app hjälpa mig att förstå mitt sömnmönster lite bättre, och kanske få mig att se varför jag sover sämre vissa nätter och bättre andra. Jag meddelar om jag kommer fram till något vettigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0