Äntligen min tur

 
Det har inte varit jätteroligt att jobba när det har pågått en så härlig sommar utanför kontorsfönstret. Jag har längtat ut varje dag, önskat att jag också fick åka och bada och njuta av solen. Och så kom augusti, vädret blev sämre och det känns som att sommaren nästan är över.
 
Igår jobbade jag tolv timmar, 7-19. Först på plats på morgonen och sist att gå därifrån. Ingen vill jobba över på fredagar, förutom hon som måste för att det är sista dagen innan semestern.
 
Och nu äntligen är det min tur. Semester i två veckor. Så. Jävla. Skönt. Ska försöka låta bli att tänka på den där ångesten över saker som jag inte hann med, och bara njuta av ledigheten. Den är, milt sagt, efterlängtad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0