Senaste

 
Humör.
Lätt depp, med ett humör som vänder på en femöring. Gick från att glatt steka korv, glad i hågen över att vi skulle äta korv med bröd till middag, till att bli sur och grinig över att sambon slängt ketchupen och inte köpt en ny- vilket resulterade att matlagningen fick avbrytas och jag fick gå till affären. Trött som fan, och orkar knappt hålla ögonen öppna efter kl 21 numera. Behöver semester.
 
Senaste jag sa till någon.
Hmmm. Tror att det var "puss" till min karl när han passerade mig på väg till sin dator.
 
Senast inkomna sms:et.
"Åker nu". Från min karl. Viktigt att hålla koll på vad han gör. Kalla mig stalker, alternativt honsomföljersinpojkvänpålatitudeimobilen.
 
Senaste köp.
Bortsett från den där förbannade ketchupen? Massa färska blåbär och hallon till vrakpris på Hemköp i Huvudsta. Morgondagens frukost kommer att bli awesome! Det vill säga keso med färska bär. Mumma för kropp och själ och framförallt gom.
 
Senaste googlingen.
Brudbuketter. Ett rejält frosseri, dessutom. Inte helt sunt. Jag vet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0