Backstreet's Back- Alright!

 
Jag har ju inte berättat! När biljetterna släpptes för några veckor sedan var jag den första att desperat logga in på bokningssajten och fixa biljetter till Backstreet Boys spelning på Hovet nästa år.
 
Jag har alltid varit ett BSB- fan, men jag har aldrig sett dem live. Nu är det ju några år sedan de var i ropet på riktigt, och de kan eventuellt kännas lite daterade, men sådant bryr jag mig inte om. Det är för sjuttsingen Backstreet Boys! Det finns inget större pojkband än dem, och jag blir alldeles pirrig av tanken att jag faktiskt kommer att få chansen att se dem på scen. Jag är övertygad om att det kommer bli grymt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0