Brisbane

 
Efter Fraser Island blev vi skjutsade tillbaka in till Hervey Bay. Där tillbringade vi åtta timmar mitt i natten på en bänk vid busstationen i väntan på bussen som skulle ta oss till Brisbane. Det var banne mig inga roliga timmar, vi var båda trötta och slitna, och myggen bet oss där de kom åt. Alex lyckades sova lite medans jag vaktade våra väskor. Det var en enorm befrielse när den där bussen till slut dök upp.
 
Väl framme i Brisbane, tidigt på morgonen, lämnade vi väskorna på hotellet. Vi fick däremot inte checka in förrän på eftermiddagen, så dagen tillbringade vi med att promenera runt inne i staden och längta efter en dusch.
 
Vi hade bara den där enda dagen i Brisbane, vilket var lite tråkigt. Jag gillade det lilla vi hann se, och hade gärna stannat åtminstone en dag till. Om det hade funntis tid. Men det får vi ta om vi åker dit igen.
 
Och vad som är konstigt är att jag bara lyckades knäppa en endaste bild i Brisbane. En bild på hotellrummet. Håll till godo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0