Gossip Fashion

 
Alex är fortfarande på jobbet, den sena timmen till trots, så jag passar på att göra sådant som han kanske inte skriker ut sin glädje över. Kötta igenom fjärde säsongen av Gossip Girl.
 
Jag har alltid gillat Gossip Girl, men av någon anledning slutade jag titta någonstans under just den fjärde säsongen. Nu har ju även den femte och sista säsongen visats, och jag har hört det ryktas om att man får veta vem det är som är Gossip Girl. Och då fanns det inget annat för mig att göra än att se alla avsnitt jag inte redan sett, och sedan sätta punkt för den här serien.
 
Bara alla vackra kläder är för övrigt skäl nog till att se Gossip Girl. I ett av de avsnitt jag sett i dag bars dessa kreationer av den kvinnliga casten. Jag. Dör. Ge mig vilken som helst av de tre klänningarna till vänster, och jag kan dö lycklig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0