Ni vet hur måndagar kan vara...

 
Det har varit tyst här inne i dag. Ber om ursäkt för det.
 
Men jag har inte riktigt haft något att säga. Hade planerat att gå och träna efter jobbet, och släpade med mig träningsväskan imorse. Men sedan har jag haft lite ont i knät hela dagen, och då kändes det bättre att vila kroppen från löpbandet i dag. Fnular dock på om jag ska köra ett pass Shaun T Hip Hop Abs framför tv:n, så att jag gör något i dag alla fall.
 
Annars drömmer jag mig mest tillbaka till Australien. Det är lätt att det blir så när det faller snöblandat äckel från himlen. Men någon annan värme än den vi har inomhus får vi nog vänta på länge, tyvärr.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Kom tillbaka!

2013-02-04 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0