Träning en söndag

 
Jag och Alex började dagen på gymmet. Som vanligt var det löpbandet som gällde för min del, medans Alex bytte ut det mot styrketräning efter en halvtimme.
 
 
Dagens resultat:
 
45 minuters joggande i behagligt tempo
20 minuters joggande i ökande tempo, de sista 5 minuterna gick det (med mina mått mätt) undan rejält.
= Totalt 65 minuters joggande och 9 minuters uppvärmning och nedvarvning.
 
 
Jag är sjukt nöjd! Min målsättning är att träna minst två gånger på gymmet varje vecka, och den här veckan har jag varit där tre gånger. Lägg där till två ridpass (ett igår och ett senare i kväll), och jag kan säga att det var längesen jag var så aktiv på träningsfronten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0