Grusad träningspepp

 
Jag har bestämt mig för att träningen ska få ta stor plats i mitt liv från och med nu. Eller ja, om man tycker att två gånger i veckan är mycket. Så efter jobbet begav jag mig glad i hågen till gymmet, redo att springa lite på löpbandet.
 
Det var så mycket folk på gymmet. Och hälften av löpbanden (det vill säga två stycken) var trasiga. Jag fick cykla istället, men det var för jädra tråkigt. Gav upp efter en halvtimme och gick hem och parkerade mig i soffan istället.
 
Känner mig sjukt missnöjd, och nu måste jag ju lägga om hela planeringen för när jag ska gå till gymmet. Senare på kvällen? Eller tidigt på morgonen innan jobbet? Usch, inget alternativ lockar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0