Tagga till

 
Fredagspeppen är här! Eller den var åtminstone här, tills det att magvärken slog klorna i mig och förstörde allt det roliga. Men har petat i mig en tablett, så det försvinner förhoppningsvis snart.
 
Det har varit en lång vecka, och jag har allt som oftast önskat att jag hade stannat kvar på andra sidan jorden lite till. För jag var inte hundraprocentigt beredd på all kyla och allt mörker och allt som behövdes göras här hemma. Men man kommer väl snart in i gamla rutiner igen. Har ju till exempel redan somnat på soffan några kvällar i rad, så ge det ytterligare några dagar och det kommer inte att märkas att vi ens har varit borta.
 
Så. Fredagspeppen var det, ja. I dag ska jag möta upp vänner efter jobbet. Det har inte hänt på över en månad, så det ska bli vansinnigt trevligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0