Bränsle

 
Det är en sån där dag i dag. En sån där dag då ingenting känns bra.
  • Jag har sovit dåligt och på tok för lite.
  • Tänkte tvätta håret imorse, men det hanns inte med. Nu är det flottigt och äckligt och uppsatt under en sjal.
  • Har så mycket på jobbet att jag inte vet om jag någonsin kommer komma ikapp.
  • Stressad är det ord som beskriver mig bäst just nu.
  • Med stress kommer illamående, ont i magen och huvudvärk. Härligt!
  • Längtar efter semestern samtidigt som jag inte på några omständigheter kan vara ledig när jag har så mycket på jobbet. Tur i oturen att jag jobbar tre veckor till när den här veckan är slut.
  • Alldeles för många negativa tankar flyger genom mitt huvud, och jag önskar att jag inte var en grubblare.
Försöker stadga upp allting genom att för första gången på länge köpa en kaffe på morgonen. Det kanske kan motverka åtminstone den där tröttheten och ge mig lite extra energi att ta mig igenom den här dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0