Fredagkväll i Kvarteret Muffen

 
Alex har vänner över, och jag har självmant förpassat mig hit. Det må låta lite konstigt, men just den här fredagskvällen är det perfekt för mig. Har haft en stressig vecka på jobbet, så att stänga in mig med datorn och bara se serier och surfa hela kvällen är precis vad jag behöver.
 
Vad jag har gjort hittills i kväll:
  • Läst bloggar.
  • Ätit enorma mängder godis (från Hemmakväll = bästa godiset).
  • Sett två avsnitt av Twisted.
  • Instagrammat. Denna bild, bland annat.
  • Slängt iväg ett sms till Marielle.
  • Druckit en cider.
  • Spionerat på grannarna som var ute på gården. Och de som satt på sina balkonger. Och de som gick omkring i sina lägenheter, som jag såg om jag lutade mig ut lite genom det öppna fönstret.
  • Pratat med både mamma och pappa i telefon. Mamma ville berätta att farmor kommit hem från sjukhuset nu. Pappa ville berätta att hans kollega ska skrapa triss i tv i augusti.
  • Surat lite över att jag aldrig vinner några storvinster på triss eller annat lotteri. Högsta vinsten på chokladhjulet på Grönan två år i rad räknas inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0